Produkty do pakowania dla każdej firmy

Twój materiał opakowaniowy stanowi podstawę dla Twojej marki i prezentacji produktu. Chociaż materiały mogą wydawać się dość proste, wybór odpowiedniego do projektu może być dość trudnym zadaniem, zwłaszcza że od tego w dużej mierze zależy sukces produktu.

Przede wszystkim ważne jest, aby zastanowić się, w jakiej branży będziesz obsługiwać. Niezależnie od tego, czy jest to branża e-commerce, branża restauracyjna, czy branża detaliczna, Twój materiał będzie w dużym stopniu zależał od Twoich potrzeb produktowych. Produkty do pakowania można znaleźć w naszym sklepie.

Ustalanie budżetu opakowania

Zanim pomyślisz o materiałach opakowaniowych, poświęć chwilę na rozplanowanie kosztów i zastanów się nad wagą i wymiarami swojego produktu. Pomoże Ci to zrozumieć czysty koszt samych materiałów i koszt wysyłki samego przedmiotu.

Niestandardowe opakowanie jest trudne do ustalenia określonej ceny, ponieważ czynniki w dużym stopniu zależą od Twoich wyborów.

Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, mamy przewodnik, jak szacować koszty pakowania i jak je zmniejszyć dla Twojej firmy. Chociaż priorytetem jest tutaj określenie budżetu na cały projekt opakowania, zdecydowanie warto przyjrzeć się kosztom każdego komponentu, aby ustalić strategię optymalizacji kosztów.

Panuje powszechne przekonanie, że wybór najwyższej jakości i droższych materiałów zaowocuje najlepszą jakością opakowania. Chociaż prawdą jest, że klienci są skłonni zapłacić nieco więcej za opakowanie premium ze względu na wartość dodaną materiałów, nie zawsze jest to warte zachodu. Podstawowe materiały do pakowania jak folia bąbelkowa także jest naszym asortymencie.

Przykład sztywnego pudełka

Opakowania premium, takie jak twarda tektura , mogą wymagać dodatkowych materiałów w celu ochrony niestandardowych pudełek podczas wysyłki i przechowywania. To nieuchronnie zwiększy Twoje koszty, znacznie wyższe niż początkowo można by się spodziewać.

Prawda jest taka, że ​​możesz zdecydować się na opłacalne materiały opakowaniowe i nadal osiągnąć ten high-endowy charakter, którego szukasz. Na przykład kartony składane są świetną, ekonomiczną alternatywą dla sztywnych opakowań. Ponieważ jest to elastyczny materiał, oferuje szeroki zakres możliwości drukowania i wykańczania, które tworzą luksusowe wrażenie na Twoim opakowaniu.

Kluczem do określenia budżetu materiałowego jest rozróżnienie między tym, jakie ma być opakowanie, a tym, do czego ma ono służyć. Taśmy pakowe przydają się bardzo w tego typach opakowań.

Uwagi dotyczące dystrybucji i przechowywania

Dobre zrozumienie cyklu życia produktu pomoże Ci określić optymalny materiał opakowaniowy dla Twojego projektu.

Cykl życia produktu obejmuje takie czynniki, jak:

  • Składowanie
  • Dystrybucja
  • Miejsca wysyłki
  • Wymagania dotyczące wyświetlania detalicznego

Sposób, w jaki Twój produkt będzie przechowywany, dystrybuowany i wysyłany, będzie miał pierwszorzędne znaczenie dla materiałów opakowaniowych. Ostatecznie opakowanie ma chronić i wspierać Twój produkt, aby zapewnić, że trafi on w nienaruszonym stanie w rękach Twoich klientów. Dlatego ważne jest, aby zastanowić się, jak Twoje opakowanie sprawdzi się w każdym z tych warunków.

To również w dużej mierze zależy od Twojego produktu, jeśli masz produkt, który jest szczególnie delikatny lub ciężki, wybór mocnego, trwałego opakowania będzie Twoim priorytetem.

Na przykład; Tektura falista jest idealna dla firm zajmujących się handlem elektronicznym, ponieważ ma grubą, trwałą teksturę, która zapewnia optymalne wsparcie i ochronę każdego produktu.

Rodzaj transportu Twojej wysyłki również odgrywa ważną rolę ze względu na materiały opakowaniowe.

Dzięki temu lepiej zorientujesz się, na jakie warunki będą narażone Twoje opakowania, co z kolei pozwoli Ci dostosować opakowanie nie tylko do Twojego budżetu, ale także do Twoich oczekiwań dotyczących jakości opakowań.

W idealnym przypadku powinieneś wybrać materiał, który będzie pasował bezproblemowo do Twojego cyklu produktowego i zapewni kompatybilność ze wszystkimi kanałami i maszynami, których możesz użyć do pakowania swojego produktu.

Zapewnienie, że Twoje opakowanie będzie w stanie wytrzymać wszystkie procesy i nadal utrzymać produkty w stanie nienaruszonym, powinno być Twoim najwyższym priorytetem, jeśli chodzi o niestandardowe opakowania produktów.

Na dłuższą metę znacznie bardziej opłacalne jest pokrycie wszelkich kosztów, które zapewnią bezpieczeństwo i trwałość produktów. W ten sposób unikniesz całkowitego wycofania produktu, co może kosztować znacznie więcej niż początkowe koszty opakowania niestandardowego.

 

 

Może Ci się również spodoba